ME a MR

17.07.2009 21:51

Tak a máme za sebou naše dvě nevětší akce tohoto roku, tou první a největší bylo Mistrovstí Evropy ve flyballu v Belgii 29.-31.5.

Vůbec nelituji, že jsem se do tohoto "navést" a jsem moc ráda, že jsem jela, protože to byl super výlet a spousta zážitků:-)

Naše posádka: já, můj brácha, naše trenérka a nabíječka Janča s boxem a samo oba naši kluci, jsme cestu tam i pátky přežili celkem v pohodě, jsem si konečně užila pořádnou jízdu po dálnici:-)). Na místě nás již čekalo místečko pro stany speciálně určené pro naše družstvo a krásné slunečné počasí, které nás neopustilo za celý víkend. Všchini naši pejskové běhaly moc hezky, včetně nováčků. V první části závodů, kdy běhal každý s každým (tím jsou myšlena družstva:-) , jsme vybojovali 4. místo. Po této části mistrovství šlo do tuhého a nastaly vyřazovací běhy, první běh jsme vyhráli, ale pak už chybělo trošičku štěstí a po dvou prohrách jsme skončili na i tak krásném 5. místě, no přeci nemůžeme pořád vyhrávat :-))

A co nám z ME plyne?

* zlepšili jsme si osobní rekord družstva: 20,35s

* Cody, Amy, Arty, Sinda si vyběhali titul Fly20, Arčík a Echo Fly21

* bez supportu to na tak velkém turnaji opravdu nejde... např. neměli jsme ani sběrače tenisáků a tak nám rozhodčí nařídil házet míčky do odpadkového koše

Na fotky se můžete podívat ZDE
Elektronickou verze článku v Boleslavském denníku  ZDE
Trochu delší, ale o všem vypovídající video  ZDE
Na podrobnější a veselejší povídání koukněte k Danče

 

Tou další big akcí bylo Mistrovství ČR BCCCZ v agility (13. -. 14. 6. Česká Skalice - Rozkoš)

Dva zahraniční rozhodčí: Carl de Rouck (Belgie) a Ronald Mouwen (Holandsko)

Startovní listina avizovala cca 200 přihlášených border kolii, v Codíkově katgorii A1 kolem 70 psů (už si přesné číslo nepamatuji) a Arčík měl cca 90 soupeřů.

Před těmito závody jsem byla nervozní dlouho dopředu, ale strašně jsem se na ně těšila. Aby jsme si to správně užili, přijeli jsme s naší morání podporou Jančou, již v pátek odpoledne a vyzkoušeli místní občerstvení:-), v plánu byl i výlet, ale vzhledem k počasí se nekonal. Když jsem ráno viděla systém startů, tak mě to docela rozhodilo - dva parkury na jednom Agility, na druhém Jumping a jen jedna startovka. Na parkuru Agility se startovalo od shora start. listiny a na Jumpingovém odspodu, to znamenalo pamatovat si dva parkury, u mě s dvojím vedením a hlídat si dobu startu na obou parkurech. Jak už to tak bývá, u mě se to zrovna protlo a volali mě na obou parkurech současně. Tento psychický test psovoda:-)) považuji za největší zkušenost z těchto závodů. Jinak mistrovství probíhalo krásně plynule a bez nějakých prodlev, což mě při tom počtů běhů mile překvapilo. Trochu mě mrzelo, že výsledky ze soboty byly až pozdě večer a z neděle nebyly vůbec, až po nějaké době na netu.

A něco k našemu běhání:

Tyčky na skočkách byly dány na horní hranici, takže Codík v prvním běhu (Agility speciál) kosil více než obvykle, v dalších už to bylo jen sem tam něco:-)) První běh tedy X chyb za shozené skočky a odmítačka na slalomu (nakonec měl na startovce disk, ale nevím za co... a v vzhledem k množstvím chyb to neřeším). Na druhém parkuru v jumpingu už začal zvedat nožičky a doběhli jsme s jednou laťkou na 21.místě. Nebudu tady vypisovat jednotlivě všechny běhy....za celý víkend 2 disky (naštěstí ne v hlávní soutěži:-)) V mistrovském agility A1 14. místo (1 chyba - skočená zona) a mistrovský jumping 22. místo (2 chyby - tyčky) a celkové umístění 10. místo v kat. A1.

Arčík běhal jen v sobotu a v neděli si zaběhl jen družstva. V sobotních bězích diskotéka, kromě Agility kde jsme měli dvě chyby a dvě odmítnutí.

Oba kluci také byli součástí rodinných družstev, ale moc se nám nedařilo, výsledky ani nestojí za to, taky si je nepamatuju...
TŘI BRATŘI - Codík, Back a Zidane (3 sourozenci)
MACH3 - Arčík, Ace a Way (Arčík a Ace jsou bráchové)

 S Arčíkem jsem tímto ukončila kariéru agility, teď už bude jen tréninkově běhat na nižších překážkách a možná se občas objeví i na ofic. závodech veteránů, třeba na domácích závodech. To, ale neznamená, že by si šel lehnout na gauč, neboť pořád bude aktivně reprezentovat naše flyballové družstvo, házíme oblíbené frisbee a sem tam si střihneme taneček, že:-))

Pár fotek ZDE

 

 

 

 

 

—————

Zpět