První letošní agility závody

06.02.2012 10:56

Dvojzkoušky, Svojetice 4.2.

Protože mi už začala chybět závodní atmosféra a dvojzkoušky jsou v zimě uplně ideální, vyrazili jsme v sobotu s Novákovic holkama do Svojetic. Codík mě prvním během hodně překvapil, soustředil se, neshazoval ani když jsem se mu motala a tak jsme první zkoušku dali čistě :-) V druhém běhu Codík nezastavil na kladině, což mě hodně překvapilo a rozhodilo, že už koncentrace byla totálně v háji a po pár následujícíh překážkách jsem to vzdala a odešla z parkuru. No a protože zonečky jsou na závodech pěkně odfláknuté, hlavně ačko, mám v plánu obětovat příští závody.

Výsledky:
I.zkouška LA2 - 1. místo, čistě
II.zkouška LA2 - dis
Video zde

A zase Speedy...

Speedik se krásně vytahuje a to nejenom nožičky, od tohoto víkendu už nám úplně stojí obě ouška:-)

V neděli jsem si dali sraz se sestřičkou Fly, budili jsme na louce celkem pozornost a všichni kolemjdoucí se chodili dívat na ta roztomilá štěňátka :-)

Fotečky zde a video od Kačky zde.

Zatímco jsme s Codíkem závodili ve Svojeticích, Arčík vyrazil na výlet na Máchovo jezero, aby ho na ledu nestudily nožičky, dostal apartní botičky :-)

A ještě aktualizace plánovaných akcí...

 

—————

Zpět