Speciál loveckých plemen, 1.-2.8.2009 Benešov u Semil

24.08.2009 20:49

"Pojizerské hopsání" byly jedny z nejhezčích závodů kde jsem byla. Krásné prostředí, skvělá atmosféra, organizace, zázemí, zajímavé parkury...no prostě ráda přijedu znova:-)

S naší partou (Petra s Akimem, Lenka s Echem a Artym, já s Kouďákem a Janča s foťákem) jsme vyjeli už v pátek a dobře jsme udělali, zvolili jsme sice delší a o to horší cestu :-)), zdárně jsme překonali tři objíždky a dle propozic trpělivě projeli tři Benešovy u Semil. Na místě nás čekal zatím prázdný plac pro parkur pár metrů od vody, občerstvení a veliké venkovní posezení - víc nepotřebujem :-D.

Ráno se začalo Jumpingem, pěkný běhavý a vůbec ne jednoduchý... jako vždy v prvním běhu Koudík sejmu tři tyčky, "jinak" bez chyby:-( Po jumpu přišly na řadu zkoušky, tady už si dal více záležet a odnesla to jen jedna tyčka a vyneslo nám to 2. místo. Běh Agility jsme rozjeli moc hezky, ale moje zaváhání po tunelu nás stálo odmítnutí a další rozhození, až z toho nakonec byly 2 odmítnutí a 1 tyčka na posledních čtyřech překážkách.

Neděle naopak začala Agility, opět špatné načasování hned na druhé překážce nás stálo odmítnutí (Koudík skočil přes bočnici), dál už to bylo v pohodě a s jedním odmítnutím jsme doběhli na 4. místě. Následovala opět zkouška, tady nám (spíše tedy mně ehm) nevyšla jedna část, kdy jsem Koudyho málo stáhla a on už se nemohl dobře srovnat na skočku a tyčka byla dole, opět tedy 1 chyba a 2. místo. Poslední Jump se nám nějakým zázrakem podařilo zaběhnout (většinou poslední běhy tak nějak vypouštím)  za čisté konto a opět 2. místo!!!

Nejen, že se mi na závodech moc líbilo, také to byly mé nejúspěsnější závody v kariéře:

- ani jedna diskvalifikace
- 3x 2. místo
- splněn přestup do A2 - zatím neplánujeme

 

Více fotek TADY

Video taky bude, Janča už na něm pracuje....

—————

Zpět