Zase o něco chytřejší :-))

15.07.2010 21:42

Tak jsme se na to těšili a najdnou je to za námi... LVT u Marti v Čebíně 27.6.-3.7.2010

Prožili jsme super letní, teplý intenzivní týden agility, vínečka a i nějaká ta kultura byla. Do Čebína jsem jela s Codíkem a kámoškou Jančou, která tam vyjela s Lusynkou (černou labradorkou) na dovolenou a zbavit se fóbie z hadů :-))

I přes nekompromisně pálící sluníčko, vydrželi všichni pejskové běhat až do konce tábora, myslím, že jsem na tom byla dokonce hůř než Codík a v sobotu jsem si už dávala studené obklady. Marťa i Carlo stavěli hezké běhavé a nápadité parkury/sekvence. Největší problémem se ukázalo stáhování (velký oblouk na skočkách) a moje neplynulé pohyby. No a jedna pro mě pozitivní věc - příčina shazování jsem ve většině případů já a můj pohyb, takže s tím se snad ještě dá něco dělat... uvidíme.

Abychom se mohli zase na něco těšit :-)) hned jsme se přihlásili na říjnovou víkendovku!

Fotky ZDE

Mám i videa, ale zpracováni mi bude nejspíš chvilku trvat....

—————

Zpět