Letní výcvikový tábor agility - Cvikov 20.-24.7.2009

05.08.2009 22:23

Letos jsem LVT nijak dopředu neplánovala, nevěděla jsem co bude a jestli budu moct někam jet, tak jsem to nechala osudu.

Když to v červnu začalo být aktuální začala jsem se rozkoukávat kam by se dalo jet. Musela jsem vzít sebou Martinku, tak jsem chtěla jet někam blízko, aby se v případě nouze dalo zajet domu, no a Cvikov se mi zdál ideální nejen místem, ale i pozvanými trenéry (v tomto případě to byly spíše trenérky). Naštěstí se před uzávěrkou uvolnila místa a já se s Codíkem mohla zúčastnit.

Trénovalo se na třech parkurech v několika skupinkách rozdělených ke třem trenérkám (A. Glöcknerová, B. Lerlová, E. Linková). Já jsem s Codym byla ve skupince u Evči, krásně jsme si zaběhali, naučili se několik nových fíglů, které teď budeme trénovat a snad i časem vyzkoušíme na závodech:-)) Evče moc děkuji za rady a hlavně za trpělivost!

Kromě cvičení, jsem vyrazili s naší boleslavskou partou na výlet do Sloupu na Skalní divadlo, vylezli k Samuelově jeskyni a navštívili místní restauraci. Celý týden probíhala táborová pohádková hra, v které naše družstvo "Rychlí a zběsilí" obsadilo 4. místo.

Na tomto táboře se mi moc líbilo a určitě doporučuji - krásné prostředí, pohodová atmosféra, hodná trenérka:-), dobré jídlo, cukrárna....

Malinko fotek ZDE/

—————

Zpět