Podzimní rekapitulace

01.12.2011 21:09

Díky některým rejpalům, jsem se opět vrhla na aktualizaci, zapátrala jsem v paměti a tady je pár událostí...

Pro připoměnutí - fotky na rajčeti nebo picasu, videa na youtube.

Prosinec

Codíkovi nějak někdo zapomenul říct, že už mu je pět a mohl by mít trošku rozum :-/ takže na posledním tréninku agility přišel o další zub :-(

Listopad

5.11. slavný to den - naše "pandička" oslavila již páté narozeniny ;-)

Codíku, vše nejlepší a hlavně hodně toho zravíčka, máme tě moc rádi!

Říjen

Více než závody mě baví intenzivky a trénovaní pod ostřílenými trenéry, zvláště pod velmi trpělivým Martinem a Verčou, neodolala jsem a opět jsem s Lenkou vyrazila směr Jablonec za další intenzivkou. Zima, déšť, mlha, vítr ... co víc si přát :-D Trénování, teplé nápoje a skvělá kuchyně vše naštěstí v dobré obrátilo.

Kromě trénování a výletování nás už letos nic zajímavého nečeká, takže se moc těšíme na jaro!

Září

Opět jsem moc ráda využila nedaleké intenzivky s Martinem N. v Mělníku a abychom to zužitkovali, vyrazili jsme hned druhý den na závody na Zrcadlovou kozu do Turnova. Kupodivu nám to nebylo moc platné a byly z toho tuším tři disky :-D

Koncem září následovala další intenzivka s Martinem a  Verčou Krčmářovou přímo u nás na cvičáku. Druhý den zase závody, tentokrát také u nás, tradiční Apple Cup, hurá, ani jeden disk a vybojované 2. a 3. místo :-)

Srpen

LVT Cvikov - tentokrát jsem se opět rozhodla pro tábor ve Cvikově a to pod trenérským vedením Martina Nehyby. Vůbec jsem nevěděla co mě čeká a byla jsem mile překvapena. Jinak tábor byl hlavně z počátku velice mokrý a holinky jsme si užili dosytosti. Codík až do středy skoro neshazoval a moc se snažil .... jako vždy:-) Tákže v létě opět hurá do Cvikova!

Dovolená - Mikulov

Jako konzument dobrého vína, jsem tentokrát naplánovala rodinou dovču do kraje vín a to přímo na Pálavu. Byla to trefa do černého, krásné počasí, příroda, dobré víno...  Domu se nám tentokrát vůbec nechtělo.

Červenec

Agility...

Pojizerské hopsání, Semily - uplně úžo víkend s naší partičkou, báječné ubytování a restaurace ve Ski areálu. Na tyto víkendovky jen tak nezapomenu a těším se na další ročník. Ani výkony nebyly nejhorší a vyběhali jsme si další postupovou zkoušku.

Letní klubový šampionát - tradiční domácí neofic. závody nejen v agility. Naši čest opět zachránila Martinka s Arčíkem a vyhráli běh juniorů. No ehm a já opět vyhrála běh v žabkách, škoda jen, že není více konkurentů:-(

Červen

Flyball...

Turnaj sladkých nadějí - letos naše jedinná účast na flyballovém turnaji. Cody opět stoprocentní výkony:-) a panička se také snažila a sem tam to "ok" mezi braňkami bylo. Družstvo, ale mělo tentokrát trošičku víc smůly a na stupně to tentokrát nebylo. Teame nevadí, natrénujeme a příště bude líp!

Dogdancing...

Nevím co mě to napadlo, ale přihlásila jsem se s Codíkem na neofic. závody v dogdancingu "O nymburskou tlapku". Startovní pole naší kategorie čítalo cca 20 odvážných, vzhledem k tomu, že naše vystoupení se moc tanci se psem přirovnat nedá, neočekávala jsem nijak výrazné umístění. Ovšem osmé místo mě moc mile překvapilo:-) asi se přeci jen nějaké kousky porotě líbily a tímto jí moc děkuji. Codík mi udělal velikou radost, dělal co měl a skoro neštěkal:-D

Fotky půjčeny z www.zkonymburk.cz

Toto mělo představovat Večerníčka :-)

—————

Zpět