Porta Bohemica Cup

27.05.2010 14:49

Víkendové agility závody v Lovosicích 22. - 23. 5. 2010, rozhodčí  Zdeněk Spolek

Na tyto závody jsme se s holkama moc těšily a plánovaly, jak si zazávodíme a večer příjemně posedíme u vínečka. Bohužel budeme si to muset zopakovat někdy jindy:-( V sobotu ráno mě začalo bolet v krku a večer už jsem v kempu umírala, v neděli ráno jsme se s Lenčou (pro tento víkend má "taxikářka") domluvily, že pojedeme domů (za to jí moc děkuji), nicméně po příjezdu na cvičák v Lovosicích se mi udělalo lépe a nakonec jsme všichni zůstali. Pondělní diagnóza u doktora - angína jako prase:-(

 

I přes dost nepříjemný zdravotní stav nebo možná díky tomu, že jsem byla pod vlivem omamných látek a nebyla jsem skoro nervózní, se nám dařilo.

SOBOTA:
Hra - 2. místo společně s Coudíkem Linkou, poté následoval rozstřel, kde jsme Coudíkovi nestačili a obsadili finálně 4. místo (na prvním byli také dva závodníci)
Agility - dis
LA2 - 2. místo a na V, naše první složená A2 na V a snad né poslední!!!
Jumping - čistě 2. místo
Družstva - MB Gang - 2. místo (společně s kámošem Akimem a paničkou Peťou)

NEDĚLE:
Jumping - dis
Agility - 3. místo, 1 chyba (tyčka)
LA2 - dis
Finále - 3. místo, 1 chyba (tyčka)

 

Závody byly moc pěkné, povedné a pohodové - určitě příště pojedeme znovu a už se moc těšíme!

Děkuji Lenče, Pétě, Hance a Janče za pomoc a trpělivost v mém eliminujícím stavu:-(  Alespoň Codík si tu noc užil ;-)

Ibalgin, Coldrex - Peťo, vrátím a díky Jani, za opakovanou nabídku živ. uhlí:-)) příště se určitě bude hodit:-)))

Fotky - ZDE

Video - sobota, neděle (opět převelice děkuji Hance)

 

 

—————

Zpět